Skal ditt lag eller organisasjon gjennomføre aktiviteter/møteplasser for barn og ungdom sommeren 2021?

Positive fritidsaktiviteter som bidrar til trygge lokalmiljø, er av de beste forebyggende tiltakene vi har. Her bidrar alle dere på hver deres måte.

Det siste halvannet året har vært spesielt og kommunen tenker at når samfunnet åpner opp igjen det i år, er det særlig viktig med positive aktiviteter og møteplasser for barn og unge.

Kommunen ønsker gjerne å kartlegge hvilke aktiviteter som er planlagt for sommeren 2021 eller i nærmeste framtid? Gi oss gjerne en tilbakemelding så kan vi vi være behjelpelig med å markedsføre aktivitetstilbudet via våre kanaler.

Send oss lenke til hjemmeside eller Facebook-side dersom informasjon om arrangementet finnes der.

Gi tilbakemelding til

ellenmarie.krakeli@hustadvika.kommune.no  eller informasjonsrådgiver Merete Rødal:  merete.rodal@hustadvika.kommune.no

Minner også alle på ordningen vi har gjennom kontantkassa: Kontantkassa - Hustadvika kommune