Starte bedrift eller relokalisere bedrift i Hustadvika?

Går du med planer om å starte egen bedrift i Hustadvika?

Da kan du ta kontakt men Hoppid.no-kontoret vårt som er Hustadvika Næringsforum eller med næringskonsulenten i kommunen. Der vil du få hjelp til å komme deg videre i etableringsprosessen. Kommunen har også oversikt over ledige næringstomter eller lokaler.

Din nærmeste kontakt og veileder når du vil starte bedrift i Hustadvika kommune finner du på hoppid.no-kontoret. Kontoret har lokaler i J Rødal eftf AS bygget som ligger mellom Felleskjøpet og Hustadmarmor i Elnesvågen. Du kan også ta kontakt med kommunen sin næringsjef, som holder til på Rådhuset i Elnesvågen.

På nettsiden Altinn kan du få svar på det meste innen etablering. Bedriftsveiledning er en gratis telefontjeneste der du kan få veiledning fra bedriftsrådgiver på 80 03 38 40.

Innovasjon Norge har også kontor i alle fylker og gir blant annet informasjon om støtteordninger. Nærmeste kontoret til innovasjon Norge finner du på fylkeshuset i Molde.

Hustadvika kommune og private aktører har lagt ut en rekke næringsområde for ulike formål, kvaliteter og infrastruktur. Du finner mer informasjon om disse i oversikten  "Næringstomter" .

Dersom du vil vite mer om Hoppid trykker du på denne lenken.

Lisbeth Valle
Næringssjef