Vi trenger sjåførvikarer fra 1. september

Fra 1. september overtar kommunen transporten av brukerne til og fra aktivitetssentrene våre på Eide og i Elnesvågen med egne biler.

Vi søker derfor hyggelige, omgjengelige og serviceinnstilte personer som kan tenke seg å ta på seg betalte kjøreoppdrag ved behov. Oppdragene innebærer å hente/ bringe brukere til/ fra aktivitetssentrene.


Du trenger kun gyldig førerkort klasse B. Det viktigste for oss er at du er pålitelig, møter folk med respekt og bidrar til en trygg og hyggelig reise for brukerne våre.


Kunne dette vært noe for deg? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat eller for mer informasjon.
 

Illustrasjon - Klikk for stort bilde

Har du spørsmål?

Torunn Grønseth
Avdelingsleder helse og rehabilitering, Frisklivsveileder
E-post
Telefon 48 20 56 18