Sommerens åpningstid for drop-in på rådhuset og kommunens sentralbord

Kommunens sentralbordet har åpent som vanlig alle hverdager mellom klokken 12:00 - 14:00.

Den betjente resepsjonen vil også ha åpent 12:00 - 14:00, med unntak av ukene 29 og 30 (14. juli - 25. juli) da vil den være stengt.

Ved hovedinngangen på rådhuset vil du alltid møte en digital kommunevert, hvor du kan melde din ankomst dersom du har en avtale med noen på rådhuset. Du kan også få tilsendt lenke til å bestille time med mange av våre saksbehandlere.


Du kan komme i kontakte med mange av våre ansatte ved å ringe direkte eller sende e-post. Kontaktinformasjon finner du her: Finn ansatt
 

Du kan også bestille time hos mange av kommunens saksbehandlere her: Bestille tid med saksbehandler

 

Byggesaksavdelingen

Byggesaksavdelingen vil ha noe redusert kapasitet i sommer. 

I uke 29 og 30, det vil si fra 14. juli til og med 25. juli, holder avdelingen stengt på grunn av ferieavvikling. I denne perioden vil det ikke være mulig å kontakte oss de telefon.

Du kan sende e-post til saksbehandlerne som blir besvart etter ferieavviklingen.