Vi har fått tildelt over 4 millioner kroner til utvikling av nærmiljøanlegg!

Hustadvika kommune har vært så heldig å få tildelt hele 4 012 000 kr i midler gjennom spillemiddelordningen. Dette er midler fra overskuddet i Norsk tipping som fordeles ut til kommunene av fylkeskommunen.

Dette er en mye større sum enn vi har mottatt tidligere. Det betyr at vi får realisert mange flotte prosjekt rundt om i kommunen vår, det er vi så glad for!

Disse prosjektene fikk tildelt midler:

• Rehabilitering av hoppbakke på Skaret med 285 000 kroner, og skilek-område 263 000 kroner.
  • Renovering av Brynhallen 2 679 000 kroner.
  • Etablering av lekeplass ved Storhaugen på Eide, med 189 000 kroner.
  • Dagsturhytte ved Halåssetra, med 300 000 kroner.
  • Etablering av fotballbane i Malmefjorden med 296 000 kroner.

Vi oppfordrer alle lag, foreninger, veilag, ungdomslag, skoler, barnehager, velforeninger og andre som jobber innen frivillighet om å søke på spillemidler. Ta kontakt med kulturavdelingen for veiledning og råd, regjeringen har nærmiljøanlegg som satsingsområde fremover.

Dagsturhytte ved Halåssetra

Renovering av Brynhallen