Tusen takk til ansatte ved HD Hyundai Infracore Norway AS for dugnadsinnsatsen ved flere kommunale bygg

I juni arrangerte HD Hyundai Infracore Norway AS CRS-dag (Company Social Responsibility). Da var størsteparten av de ansatte ute på ulike samfunnsnyttige oppdrag. Hustadvika kommune var så heldige å få hjelp til flere vedlikeholdsoppgaver ved tre av enhetene våre.

Bøtunet omsorgssenter fikk hjelp med vedlikehold utendørs. Begge begge atriene ble spylt, lysthuset og benker ble malt, plene ble klippet og det ble luket i blomsterbed. Som takk fikk de servert kaffe og vafler.

Eidem botilbud og Knausvegen bofellesskap fikk besøk av 11 menn klare til dyst. Hekk og gress ble klippet, terrasser ble skuret og vasket, en ødelagt port ble reparert, takrenner renset og vinduer vasket.  Bilen til Eidem botilbud  ble vasket både innvendig utvending. Vi er så takknemlige for hjelpen vi fikk sier leder Stine Rødal Gaasø. Dette er oppgaver personalet ikke alltid rekker over selv.

Eidem botilbud hagearbeid utført - Klikk for stort bilde
Bilde av hagen til Eidem botilbud - Klikk for stort bilde
Bilde av hageavfall - Klikk for stort bilde

På Hustad barne- og ungdomsskole ble murene på skolen malt i samme gråfarge som de nye veggplatene ved skolen og bark ble trillet og fordelt utover.

Maling av vegg på skole - Klikk for stort bilde
Bilde av malingsruller - Klikk for stort bilde

Hustadvika kommune vil rekke en stor takk til  HD Hyundai Infracore Norway AS for all god hjelp denne dagen.